Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kezdet

2013.03.11. 21:19

      Alig egy hete regisztráltam a secondlife.com oldalon.Ez egy virtuális világ.Nem részletezem,aki nem ismeri az keressen rá a googlén.Régebb óta ismerem,de játszani csak most kezdtem el.Gondolom,mint minden játékosnak,akadnak nagy tervei ebben a világban.Hát nekem is van pár.Kezdésnek itt ez a blog.Utazgatok,fényképezgetek és értékelek.Leírom mit látok,érdemes-e odamenni vagy épp ott vásárolni.Nagy ez a világ,hosszú lesz a blogom,remélem olvassák is.

     Az elmúlt egy hétben igen sokat fejlődtem.Már valahogy ki is néz a karakterem.Hasonló ízlésvilág mint  a valóságban,persze kicsi túlzásokkal.De ki ne esne túlzásokba,ha bármit megtehet.Beállíthatjuk a körmünk színétől,keresztül a magasságunkon,egész a szemöldökünk vastagságáig mindent.Ez megtörtén,igaz skint még nem szereztem......Vannak szárnyaim,menő ruháim és egy frankó részeges animációm.Köszönhetően egy másik játékosnak aki átadta ezeket nekem.

   Sok a külföldi,sőt még annál is több,de van itt pár Magyar is akik igen jó társaság.Tőlük kaptam meg az első Lindendollárjaim is.A Lindendollár az itteni világ pénzeszköze.Vehető igazi pénzér vagy eladsz a világban valamit.Ahogy látom nem könnyű hozzá jutni.Vannak "pénzfák",amiket 30 napos korunkig arathatunk.Kerestem,találtam,de pénzt nem hozott.Sokan utaznak ezekre.....Ahor hogy eladjunk valami elöszőr is kell egy kis föld.Ez akkor tudsz venni ha prémium tag vagy.Nem vészes az ára,de mindennek meg van az értéke.Esetleg bérelünk egy házat,de ehez meg  l$(lindendollár) kell.Ahoz,hogy pénzhez jussunk,el kell adni egy tárgyat amit csináltunk.Itt kell némi ügyesség és szerencse hogy megvegyék.Mostanság nagy szerencse,mert sok sz ingyen-jó cucc....valami egyedit kell alkotni.Szóval ha ez nem megy,akkor megint ott vagyunk,hogy földet kell venni.Nem marad más hátra,be kell fektetnünk egy kis kezdőtőkét.

   Persze ez a blog nem a játék alapjairól szól.....az utazásról!Tartsatok velem,fedezzük feél együtt az új világot.Vigyázat,sok a felnőtt tartalom! :D

Snapshot_002.jpg 

Snapshot_001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://felfedezek.blog.hu/api/trackback/id/tr205128586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása